Wysyłka

Składanie zamówienia

Aby złożyć zamówienie w serwisie rakoserwis.pl należy zalogować się przy pomocy otrzymanych
danych do autoryzacji - jest to numer klienta i hasło.

Po zalogowaniu otrzymują Państwo możliwość przeglądania katalogu produktów, w którym można dokonać wyboru produktu
i dodać pozycję do koszyka.

Dodanie soczewek okularowych do koszyka polega na wyborze i kliknięciu odpowiedniej pozycji z tabeli prezentującej dostępny zakres.
Pozostałe produkty (np. oprawy) zamawiają Państwo dodając je bezpośrednio do koszyka.
Po dodaniu produktów do koszyka mają Państwo możliwość zmiany ilości zamawianych produktów i kliknać na przycisk AKTUALIZUJ .
Aby usunąć pozycję z listy należy kliknąć przycisk USUŃ Usuń.

Realizacja zamówienia wiąże się z wyborem sposobu dostawy
oraz adresu doręczenia przesyłki.

Czas realizacji zamówień

Na czas realizacji zamówienia istotny wpływ ma godzina złożenia zamówienia.

Zamówienia, które będzie dostarczać do Państwa POCZTA POLSKA
- złożone do godziny 12:00 wysyłamy w tym samym dniu,
- złożone po godzinie 12:00 wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.

Zamówienia, które będzie dostarczać do Państwa KURIER
- złożone do godziny 14:00 wysyłamy w tym samym dniu,
- złożone po godzinie 14:00 wysyłamy w kolejnym dniu roboczym.

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich,
Poczty Polskiej oraz transportem własnym (na terenie miasta Szczecina)
Przy zamówieniach przekraczających 300 zł - przesyłka gratis*

*dotyczy wysyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS poza wysyłką i dostawą w sobotę
© Rako Optyk Serwis - HURTOWNIA OPTYCZNA 2016. Grafika i dostosowanie Altcom.